Och aldrig ska du bli en annans tidsfördriv

Jag tror det var igår så var jag på stockholms stadsmission och som av en otroligt lycklig slump hade jag lyckats komma precis i tid med höstnyheterna och jag fyndade så mycket att jag nästan dog.
Bland annat precis en sådan skinnplånbok jag letat efter i år och dagar för en tjuga, en mysig tröja som kostade 80 men jag fick den för 40 eftersom kassörskan gjorde något fel (men jag klagar inte!), en röd kofta med svart mönster, en flanellskjorta i fina färger, en blå och svart-randig stickad tröja, ett par höga kostymbyxor med läderskärp och en snusnäsduk. Sedan kom också en bild på min tygkasse jag köpte på håkan i fredags med på ett hörn. Hoppas ni har överseende. Tar aldrig bilder på saker jag köper. Så vi säger att jag gör det nu för omväxklings skull. Adjö!



Vinröda strumpbyxor: H&M / Svart klänning (nej, det är ingen kjol): Indiska.
Här är också en bra låt --> To Ramona

Skrevs 2011-09-12 av /agnes

Alltså finaste Tuva. Dina kläder, hela du, ditt allt. Du är så fin, finfinfinfinfin. Vågar nog säga att du är finast.

Skrevs 2011-09-12 av Sofia

Ditt hår ditt hår! <3 Och de där stickade sakerna och skjortorna, du är så fin hela du!

Skrevs 2011-09-12 av Hurricane

Dina kläder, gud. Dom, och du såklart, är så finafinafina.




Namn


URL/Blogg


Kommentar