Mjau.

Hej. Nu ska jag gå till far. (Och ja, det låter bättre att säga "nu åker jag till far" än "nu går jag till far" men det är faktiskt gångavstånd så det vore en lögn) Har gjort alla mina läxor och sånt, känner mig duktig. Nu har jag en hel dag utan sysslor. Katten väckte mig halv 9 idag också för övrigt, trevligt att någon kan väcka mig. Sover gärna i 14 timmar annars, och det är ju inte så bra alltid.

Har fullt med plotter på min vägg. Det får nästan inte plats mer, och det är lite dumt. Där är också mitt fönster till vänster. Hej fönstret. NU GÅR JAG, i vilket fall som helst. Hejdå ha en trevlig dag, kommer hem ikväll.



Oh and also: KRYA PÅ DIG ALICEBRALLIS. Hoppas du inte behöver amputera benet (skämt åsido). Puss mushi.

Skrevs 2011-09-04 av felicia

Kan inte du lägga upp någon bild på ditt rum och hur det ser ut liksom? :3

Skrevs 2011-09-09 av alicen

Taack! Jag kryar så fort jag kan :) ha så trevligt con tu padre :)




Namn


URL/Blogg


Kommentar