What shall we use to fill the empty spaces?

We mostly work to live / Until we live to work



Jag tänker tusen tankar varje dag, och jag är säker på att ni gör det också. Vilka är ni? Vad vill ni bli? Vad har ni varit? Hur är ni nu? Skriv något om er själva, för jag är så nyfiken.

Skrevs 2011-10-13 av Hedda

hej! Jag hittade precis hit (men kommer nog stanna). Är en liten panda/poppare som får ta allt för mycket skit. Men tänker inte ändra på mig för att andra tycker jag ser konstig ut. Älskar Håkan och är nog förälskad i Henrik Berggren och BD. Utan dom skulle jag nog inte klara en dag till. Har varit i nästan alla hörn av stockholm och hatar att tänka på framtiden, när det gäller gymnasium och alla viktiga beslut man måste ta. Får bara ångest. Mår väl helt okej och deppar ihop när jag tänker på att Voldermort är död. Fan på Harry Potter. heh

Adjö!

Skrevs 2011-10-13 av Hedda

Glömde en sak!

Såg dig på Håkan i september. Hela ditt gäng såg så grymt ut! ehe

Skrevs 2011-10-14 av Felicia

Jag är Felicia såklarrrrt. Men jag vill bli författare och tyst och betydelsefull för jag orkar inte prata längre för det är inte kul.

I morse tänkte jag att det finns nog egentligen ingen himmel. Och stjärnorna är nog bara snäckor i den ocean som istället brer ut sig över oss. För det låter så mycket bättre.

Skrevs 2011-10-15 av Tove - kristen tonåring

Tove här! Drömmer om att en dag bli prästvigd och att få förmedla Guds budskap.

En glad och sprallig tjej med ett brett leende på läpparna som lever varje dag som den kommer, men som tyvärr ibland blir påmind om att hon lever med ett tragiskt förflutet.

för övrigt älskar Tove Tuvas blogg. Tove ville bara berätta det.

ciao






Namn


URL/Blogg


Kommentar