Nostalgi



Minns ni stick-on earrings från när man var liten? Jag gör. Ett av mina tydligaste barndomsminnen, att stå framför spegeln och pillra med klisterörhängen i tusen minuter som ändå ramlade av efter fem. Men ändå ville man pillra.

Skrevs 2011-10-12 av wilma

HAHAH, ojoj vad jag saknar dom där:D

Skrevs 2011-10-12 av sandra

sv. japp visst är hon (: tack detsamma sötis :)!

Skrevs 2011-10-12 av Evelina

Ja, dem kommer jag ihåg. Jag tror jag aldrig använde dem trots att jag hade dem i min ägo. Men vissa dagar stod jag i badrummet och pillade med dem men då satte jag dem aldrig på öronsnibbarna utan de brukade hamna på nästippen istället. Och när jag hade lekt färdigt med dem så satte jag tillbaks dem på pappret de satt på igen.

Skrevs 2011-10-13 av Felicia

Vågade nästan inte använda mina sånna för jag var så rädd att de skulle fastna för evigt. :(

Skrevs 2011-10-16 av Alice

Jag vågade nästan aldrig använda mina heller, men min anledning var att jag inte ville ta slut på dom, haha!




Namn


URL/Blogg


Kommentar