Go bananas!

Har nu för tiden fått relativt långt hår och har därför börjat gå lite bananas med det då och då. Därför tänkte jag dela med mig lite av hur versatile man kan vara med det. För att ni ska kunna ta del av mina superanvändbara tips bör ni kanske informeras om att håret är såhär långt för tillfället:



1. Knuten. El classico. Typ min standard. Jättelätt att sätta upp, jättebekvämt, och svalt i nacken.



2. Utsläppt. För lata dagar (lika med typ alla dagar)



3. Fjortistofsen för dagar då knuten känns uttjatad.



4. Två tofsar. Helt ärligt typ aldrig haft, är inte särskilt KAWAII DESU DESU liksom



5. Flätor för dagar då man känner sig gullig.



Någon favorit?

Skrevs 2011-10-03 av felicia

Eftersom bloglovin fortfarande inte vill samarbeta hamnar jag efter varje gång du laddar upp nya inlägg. :(



Men jag är typ kär i ditt hår var du än gör med det.

Skrevs 2011-10-04 av Alice

Det är snyggt som fan på alla sätt.

Skrevs 2011-10-04 av wilma

Är det någons hår jag vill ha i världen så är det ju ditt.

Skrevs 2011-10-04 av /agnes

Alltså åh Tuva du är så himla fin. Och ah, du är typ en av få personer som lyckas rocka både flätor och utsläppt hår. Pusspuss.




Namn


URL/Blogg


Kommentar