Jag vill veta om kärlek finns

Hallå. Undrar om ni har läst några bra böcker på sistone? Jag har ingenting att läsa. Och inga pengar har jag heller. Om någon är intresserad av tjänster inom målning, städning, tvättning, strykning (stryk hoho), krattning, dammtorkning, skrubbning, dammsugning, putsning, polering, eller allmäna trädgårdsuppgifter är jag en pratglad livsnjutare på fjorton jordsnurr hörs på 0734023984
Obs det där var inget riktigt telefonnummer.  Men pengar behöver jag minsann.
Idag var jag röd och hade på mig en rolig klänning jag hade glömt fanns. Adjö.


Skrevs 2011-11-14 av Evelina

Ja, böcker av Sonya Hartnett är ju alltid bra tex torsdagsbarn eller pojken i soffan. Annars så är ju Momo eller kampen om tiden underbar eller kanske Dit man längtar.

Skrevs 2011-11-16 av karin

dör. fint hår ju.




Namn


URL/Blogg


Kommentar