Fråga en fråga

Frågestundis.

Japp. Nu var det frågestund. Ni får faktiskt fråga om precis vad jag vill och jag lovar att svara på allt. Hoppas ni frågat åtminstone något nu. Annars blir det ju himla pinsamt. Så något kanske ni kan fråga. Snälla?
Här är också min favoritkjol.


Skrevs 2011-11-13 av alice

är du en true cheesedoodle?

är du verkligen en ninja?

vart har du köpt din kjol?

är den för liten snart? snälla?

Skrevs 2011-11-13 av Sara

favorit mat?

hur många katter har du?

om du fick en sommardag mitt i vintern vad skulle du göra? :D

Skrevs 2011-11-13 av /agnes

Vilken är din absoluta favoritaffär?

Vilket är det senaste fotografi du tog?

Favoritlåt just nu?

Vilka böcker tycker du att man måste läsa innan man dör?

Hur kan du vara så fehiogfjåos bra?

Skrevs 2011-11-13 av loviza

Om du gick ute i, låt oss säga SKOGEN, och plötsligt en ande dök upp; vad skulle du då önska dig för tre önskningar?

och vad fick du upp för bild av anden i huvudet nu?



Vilken låt vaknar du till på morgonen? Alarm alltså.

Vilken bokstav tycker du är finast?

Vad äter du till frukost? Och i vilken ordning äter du sakerna?

Har du någon ovana, och i så fall; vilken/vilka?

Vad har du för ögonfärg?

Och sist men inte minst; favoritstrumpor?



SAKNAR DIG.

Skrevs 2011-11-13 av emmaaa

ohoho, frågestund, trrrevligt!



Det diskuterades ju klippning av luggen, kortkort. När blir/blir det av?

Kan du visa en bild på en teckning/målning du är extra nöjd med?

Om du har en sådan där skolkalender som man kan stoppa in bilder i, vad har du för bilder?

Världens bästa låt just idag?

För att jag inte kan låta bli: Vad tycker du om Kent egentligen, tös?

Skrevs 2011-11-13 av Hedda

varför är du så himla fin?

Skrevs 2011-11-13 av maria

Har du några fototips? :)

Skrevs 2011-11-13 av /agnes

(saknar du oss lika mycket som jag gör?)

Skrevs 2011-11-13 av /agnes

(saknar du oss lika mycket som jag gör?)

Skrevs 2011-11-13 av ceci

vill du ses?

Skrevs 2011-11-19 av dumihuvudet

tycker du om regn?

vad får dig att le på det där sättet som man vet är nästan lite töntigt men som man ändå gör för att man inte kan låta bli?

ogillar du ibland människor utan någon riktig anledning?

vad vill du göra när du blir äldre?




Namn


URL/Blogg


Kommentar