Jag tror att du tvivlar

Har inget att säga typ. Förutom att jag är skadad av alla klassmates musiksmak vilket är oerhört sorgligt. Hur kan man tycka att den svenska björnstammen är bra om man inte är fjortis??? Helt seriöst förstår inte
LIKA BRA ATT GÅ Å DÖ
Nä. Men det är inte okej. Vill liksom inte bli mainstream brat som lyssnar på fjortisdunk, bara för att jag går i förortsskola med 98% överklassfjortisar HMM.

Och JA jag tycker om att exponera bort skuggor i ansiktet. LÅT MIG



Och nu trodde ni att ni skulle få någon länk till musik. Men nä hörrni skulle inte tro de va
Vilket argt inlägg. Idag handlade jag julklappar med Alice och Mickis. Fast det blev inte så mycket julklappar. Men lite!
Hejdårå

Update: Tack för åsikter i kommentarsfält! Får låtsas att jag har lyssnat på dem i all evighet långt innan alla fjortisar helt enkelt :))))

Skrevs 2011-12-03 av ceci

tuvi, björnstammen var inte fjortis från början. precis som håkan. ok? :( liks min indipop-brorsa lyssnar på dom helloooo

Skrevs 2011-12-04 av Hedda

ja, björnstammen var inte fjortis musik förut. ja har lyssnar på dom länge men är inte fjortis :p

Skrevs 2011-12-04 av Emma

Jag började lyssna på Björnstammen våren 2010, och då var det då inte fjortisdunk. När "Vart jag mig i världen vänder" började spelas överallt så började alla fjortisar älska den, men de flesta lyssnar fortfarande inte alls på deras andra låtar, såsom Tar emot ett träd, Dansmusik osv. Lyssna på Björnstammen, för de är skitbra helt enkelt, och inte fjortisdunk bara för att många fjortisar lyssnar på det. :]




Namn


URL/Blogg


Kommentar