December 1

Hej just nu är jag lycklig. Delvis för att jag fick högst betyg på engelskaprovet i läsförståelse och språkkunskaper av alla i hela åttan, och för att jag fick full pott på min bokanalys i svenskan och min lärare bad mig läsa upp ett av mina svarsalternativ för klassen eftersom alla mina svar hade A-kvalitét. Ja det gör mig lite stolt. Jag är faktiskt på så bra humör att jag undrar om det är ohälsosamt, eller om någonting är fel för såhär brukar det inte vara.

Idag är det också första december och man får öppna adventskalendrar och se på julkalendern och ha det bra. Julen är så härlig.

I stockholm har vi ännu ingen snö, hur är det i övriga delar av landet ni som inte kommer ifrån stockholmstrakten? Har ni någon snö? Förra året vid den här tiden hade vi snökaos och flera meter snö. Det är konstigt.

Här är lite bilder från livet just nu.

Adjöss.



Skrevs 2011-12-01 av Julia

mysig katt. I göteborg är det inte heller någon snö, tråkigt tycker jag

Skrevs 2011-12-03 av i

Som Julia redan skrivit är det ingen snö här, i Göteborg, nej.




Namn


URL/Blogg


Kommentar