Bloggdesign

heheheheheheh gissa vad jag har gjort hela dagen idag?



Gjort en ny bloggdesign till domänen multituvis.blogg.se. Tyckte den blev väldigt fin själv, är riktigt nöjd tillochmed! Tog år och dar att fixa med bakgrunden, hade riktig beslutsångest. Och det var knepigt att få bort hela sidofältet och sätta det i en drop-down meny istället men NU ÄR DET KLART. Och nu vill jag byta domän ju liksom. För jag är supernöjd! Men vill inte vara omständig och orättvis. Så jag frågar er;
VAD TYCKER NIiii? Vilken är finasttt? Skulle ni lova att följa efter, alla fina followers på bloglovin', om jag flyttade till multituvis.blogg.se?
Klicka på bilden om ni inte orkar skriva in adressen i adressfältet. Skulle uppskatta era åsikter ni vet. Pussis!

Skrevs 2011-12-27 av Li

Klart att jag följer med till nya bloggen!

Skrevs 2011-12-28 av /agnes

Jag tycker helt seriöst att båda är lika fina, och jag skulle såklart följa med! Och åh, du är så bra på att designa bloggar. Puss!

Skrevs 2011-12-28 av evelina

Såklart ska jag följa din nya blogg.

och den nya bloggdesignen är superfin, du är otroligt duktig!

Skrevs 2011-12-28 av Felicia

Jag följer dig genom eld och vatten! Har läst alla dina bloggar från kattvit.blogg.se. :)




Namn


URL/Blogg


Kommentar