Inte vackrast i världen men helt ok

Nu är det fyra dagar kvar tills allt återgår till det normala och allt blir som det ska och världen blir sådär sömnig och trögflytande. Men det är okej. Jag hatälskar det, ångestlängtar. Det är lite blandat. Skolan är en bra plats så länge man inte är där för ofta, och det är nog det jag är. Nu ska jag mysa med kissarna. Fint att de flesta verkar ha hittat hit (grundat på statistiken), men synd att jag verkar ha tappat lite kommentarer. Vill gärna veta vad ni tycker! (och tja, Agnes är jättefin och duktig på att kommentera och Alice tacktack Puss)


Skrevs 2011-08-18 av Evelina

Jag tycker du har en underbar blogg, jag tycker att bilderna ovan är väldigt fina och jag tycker att det var synd att jag inte träffade dig på Skänninge marknad.

Skrevs 2011-08-18 av Sweet

Du är helt jättesötig.

Skrevs 2011-08-19 av agnes

Du är visst vackrast i världen.

Skrevs 2011-08-19 av erika

du är verkligen jättevacker.

Skrevs 2011-08-19 av Hilde

Du är så otroligt vackrast.

Skrevs 2011-08-19 av Sofia

Men du är ju jättevacker!




Namn


URL/Blogg


Kommentar