Ge mig något som tar mig någonstans

Katterna växer som ogräs och är så himla keliga att man kan dö nästan.
Alla mina läxor är klara. Jag är typ. Rastlös. Gjorde hela högen med läxor för hela veckan igår, nu har jag inget mer för mig. Tillochmed spanskapresentationen idag på 30 minuter med en klasskompis gick riktigt bra, det är alltid så fint när man får beröm för sina svagheter för då tänker man att wow, jag kanske kan bli bra på det här.
Fast nu är jag för trööötttt för att orka skriva något kul för inget kul har hänt typ, livet bara är och är bra. Jag går runt överallt och lyssnar på min sjukt bra spellista som är så bra att jag nästan svimmar varje gång, jag liksom överrumplas av min egen genialitet (skämt åsido, jag är inte så självgod okejokej). Ni kan tillochmed få kika på den, den uppdateras självklart regelbundet. -> Mr. Awesome Has Spoken
Now, sovdags. So long, fellows! (and thanks for all the fish)


Skrevs 2011-09-16 av erika

åh gud så söta!

Skrevs 2011-09-30 av rebecca

åh vad fin katt och vad fin du är!




Namn


URL/Blogg


Kommentar