Om himlen finns är jag förloraaad

Har inte laddat upp bilderna från i fredags av ren lathet. Jag är laaaat yesyesyes. MEN DET VAR SÅ BRAAAAA. Jag orkar inte ens försöka sätta ord på det för det går inte det var så sjuktsjuktsjukt bra. Tusen gånger bäst aljfjrsiughdskgjh och alla var så finaaa och snälla och söta, det var trevligttrevligttrevligt trots att vi köade i tusen timmar och trots att vi var kissnödiga och det var trångt och varmt och törstigt så var det sjukt bra.
Så att ingen känner sig bortglömd; Här är Loviza, Agnes, Emma, Erika, Cecilia, Axel, Shelley, Lovina, Qlara, Maja, Magali, Sara lite andra jag aldrig hörde namnet på OCH sist men inte minst, Håkan. Alla med en fin blogg finns länkade någonstans om man bläddrar lite i menyn till höger. Nu får bilderna tala för sig själva.
/Over and out.



Skrevs 2011-09-12 av loviza

ALLTSÅ SÅ JÄVLA BRA DU ÄR SÅ FIN OCH BÄST OCH TACK DÖR ÅÅÅH <3

Skrevs 2011-09-12 av Alice

Så in i helvettes jävla avundsjuk!

Skrevs 2011-09-12 av /agnes

Vill också. Så hårt. Vill träffa dig och alla andra fina människor i Stockholm, vill se Håkan varje gång han uppträder (dock har jag ju fredag att se fram emot men). Du är så fin, tänkte ba säga det!

Skrevs 2011-09-14 av erika

jag ser lite ut som en fisk. men jaja, det var håkan och det var bäst och du är grymt cool och och och jättefin.

Skrevs 2011-09-27 av josefin mandarin

åååhåhå håkan var BÄST




Namn


URL/Blogg


Kommentar