Everything's gonna be allright

Det känns också som att det är höst nu. Och det känns som jag är världens sämsta på att blogga. Men vi har haft tusen prov och jag har vart världens upptagnaste (jättepoppis MMM ellerhur) och inte orkat delvis. Är fett hurtigbulle och har varit ute och sprungit minst 3 gånger i veckan också. Ska springa lillsjön på måndag yeahyeahwowwow. Och så har jag hunnit med massa saker medans jag inte har bloggat, som att orientera, bokat resa till London, bytt plats på möblerna i mitt rum, legat på en filt med fina vänner och tittat på stjärnorna, haft matteprov, börjat pernumerera på National Geographic och börjat ta gitarrlektioner. Yes. Angående det sistnämnda så känner jag mig som Cady i Mean Girls, helt jävla hemskolad och utstött, cp, mobbad. Jag kaaaan ju det, det är det som är grejen, men jag kan bara inte namnet på allt. Typ Amen du kan du ta ett Amaj7minus3susdim3molldurbajsplusminus????? Nä. Det kan jag inte. Här är lite bilder iaf. Tjarå.






Namn


URL/Blogg


Kommentar