Sitter på flyget på väg hem.

(detta inlägg skulle publicerats 13:05 imorse från el telefono, men någonting gick snett. Publicerar det ändå!) Har 469 bilder på kameran från London. Herregud vilken bra bra stad det är! Har också skickat vykort till Alice, Mickla och syrran (om ni läser detta: de är på väg!) och efter fyra intensiva dagar har jag gjort mer än jag gjort sammanlagt i hela mitt liv känns det som. Och spenderat tonvis med pengar på underbara affärer som Topshop, Forever 21, Benetton, Primarket, Urban outfitters, Abercrombie & Fitch, Zara, Dr Martens Airwairs officiella butik och Converse store. Vi har besökt Camden Market, varit i Notting Hill och sett bokhandeln från filmen, Madame Tussauds, Beatles Store på Baker Street, London Eye, Harrods, Oxford Steeet och jag har även hunnit med att bli huggen på gatan av London Streetstyle. Men nu har jag hemlängtan. Och kattlängtan. Är hemma om ett par timmar, nu ska jag andas ut. So long!



Skrevs 2011-10-12 av alice

WOHOOO! Vykort gillas, hoppas att du har haft det jätte bra, vi har saknat dej massor :D muuschiiiiimanniiimoooeee! <3




Namn


URL/Blogg


Kommentar