London

Här kommer typ jordens bildbomb från london och dissar ni detta får ni spö ahah tog mig tusen år att välja ut bilder bland de typ 930486740312039657 som jag hade tagit, så enjoy för fan!

Var djup och fotade flygplansutsikten, klockan var halv 6 på morgonen typ så jag hade inget bättre för mig.



Dag 1, Fredag. Vi var på samtliga turistattraktioner såsom London Eye, såg big ben osvosv. Vi hann även med lite shopping och jag hann med att ta egobilder i en spegel på pizzahut. Jag chillade med min snygga påse i mjukisbyxor eftersom jag vart utdragen på londonäventyr redan första dagen, när jag bara fått 3 timmars sömn. Hell yeah!




Dag 2, Lördag. Vi åkte till Baker Street och gick på beatles Store(!!!!!) och Madame Tussauds. Vi passerade även Sherlock Holmes museumet där det fanns en trevlig staty, men bestämde att vi inte hade tid för museum. På kvällen åkte vi till China Town och åt den godaste kinamaten. ever. Här kommer också alla obligatoriska, svinfula bilder på mig med diverse kändisar obs de är inte på riktigt de är bara vax!!! obsobs



Dag 3, Söndag. Vi åkte till Camden Market. Den var så fruktansvärt stor att det tog större delen av dagen att gå run där, och vi hann inte ens med typ en tiondel. Vi fikade på cafe Nero och jag åt den godaste bakelse jag någonsin ätit men jag minns tyvärr inte vad den heter. Jag fotade roliga saker från platsen längst fram, överst i bussen. Sedan åkte vi till Harrods (jag ska flytta till godis- och matavdelningen på Harrods när jag blir stor) och kollade runt och efter det gick vi ut och åt fish & chips. På vägen hem lyckades vi hamna mitt uppe i London Zombie Walk eller något, riktigt häftigt var det minsann.



Dag 4, Måndag. Vi betade av Oxford Street, Regent Street och alla dess parallellgator. Vi passerade Apple-butiken och det var några dagar efter att Steve Jobs hade dött så det låg massa halvätna äpplen där och buketter och bilder osv. Vi hann även med en tripp till Abercrombie & Fitch, United Colors of Benetton och vi tog oss även till Notting Hill. Mamma och hennes kompis älskar filmen så vi letade efter den blå dörren och The Travel Bookshop typ hela eftermiddagen och sen när vi kom hem visade det sig att vi hade varit på helt fel ställe... Men ja, ingen idé att vara bitter. Vi gick på Portobello Road där det fanns jättemånga jättehäftiga vintageaffärer och jag köpte en fin väska och en hatt.


Skrevs 2011-10-18 av /agnes

du är så jävla bra på att fotografera, ja.

Skrevs 2011-10-18 av Maria

Hej Tuva. Jag undrar om du har några tips på något man måste besöka i London? Ska nämligen dit i början av nästa år. Sjukt fin blogg och fin foton osv förresten.

Skrevs 2011-10-18 av Emelie

ååååååååååååååh vad fina bilder - dööööör



Skrevs 2011-10-18 av Hilde

Så galet fina bilder, ååh.

Och måste bara påpeka att jag älskar din stil. Verkligen.

Skrevs 2011-10-19 av Sara

fan vad avunsjuk jag är på dig, jag vill också till london! :)

otroliga bilder må jag säga.

Skrevs 2011-10-19 av karin

otroligt fina bilder, london är tacksammt att fota, ja, men dessa var verkligen vackra!

Skrevs 2011-10-30 av Mitt747

flyg, england, london, allt, åh, vill tillbaka. förstår förresten inte hur du kan vara så fin, men.

Skrevs 2011-11-04 av Jocke

GÖÖÖÖÖRFINA bilder!




Namn


URL/Blogg


Kommentar