Mellandagsrea och trasiga jeans

Hej vad ni är fina! Man blir så himla glad. Ni är verkligen bäst.
Ska försöka ta tag i mitt lilla Kräm-projekt (tack emmsis för påminnelse) någon dag och spela in det, lovar! Och ska ge er mer mer bilder på kläder och annat krafs, när min fjärrutlösare till kameran kommer. Vilket förhoppningsvis är snart! Det är dösvårt annars. Men jag utlovar bättring!

Idag hängde jag på låset (nästan bokstavligen) på Weekday, Monki och H&M med storasyster och bror. Det är ju mellandagsrea! Vi är nog ensamma där verkade vi tänka. Men det var loco. Och helt galet mycket folk.

Tog lite bilder på några saker men inte allt för det är svårt att ta bild på sig själv. Och det är svårt med fokusen med självutlösare. Men mina jeans, som höll på att falla sönder, har nu fått två avbytare! Och jag är lite hemlig för ni ser liksom ingenting av dem på bilderna men sånt är livet!


Skrevs 2011-12-27 av emms

jag väntar gärna tålmodigt på Krrräm heho.




Namn


URL/Blogg


Kommentar