Noll Inspiration

ÅÅÅÅH jag är så himla oinspirerad! På alla vis! Är trött och slö och uttråkad och orkar inte ta tag i någonting och börja med något roligt projekt, typ som att bygga en lådbil av en skokartong åt mina katter eller måla min julstjärna i regnbågsfärger eller göra ett collage på A2papper av tidningsutklipp. Orkar ingenting.
Är inne på näst sista veckan innan jullov, har superkul på prao och har year level day nästa vecka, allt är bra för alla prov/projektinlämningar/dylikt är klart och jag har inget att oroa mig för. Men ändå är jag bara trött. Och slö. Och tråkig.

I helgen ska jag ta rycka upp mig, ta en långpromenad och ta med kameran och baka något roligt till julen. På lördag är jag barnvakt (vilket betyder pengar OMNOM) och på söndag ska jag baka pepparkakshus med Alice och Mickis. Det ska nog bli en bra helg. Jag ska hitta på massa roliga saker! Trots att det är 9 dagar kvar till jul, kallt och jäkligt men ändå ingen snö så ska jag inte vara vinterdeprimerad!

Ska sluta sakna sommaren och värmen. Ska göra det bästa av vintern istället! ... Eller något.



(häromdagen var det fullmåne)

Skrevs 2011-12-15 av alice

pepparkakshuset är på lördag tuvi!




Namn


URL/Blogg


Kommentar